reklama

Bitka počas prednášky na VŚ

Tak tomuto neuveríte, čo sa v dnešnej dobe deje na vysokých školách!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

A ak by aj niekto začal veriť alebo nebodaj veriť bude, tak to bude osoba, ktorá asi s niečim podobným má skúsenosť. Ak sa medzi vami čítajúcimi nachádza taká osôbka, tak verím tomu, že pilne uvažuje nado mnou, kto vlastne som, či som náhodou nebol pri niečom takom alebo či nechodím s vami na prednášky. Tak teraz asi viacerých sklamem pretože sa mi nič také neprihodilo a nebol som ani aktérom takejto akcie a som aj v celku rád. Prepáčte! Chcel som len poukázať na to, že je velmi dôležité aký dá autor nadpis. Verím tomu, že keby som dal nadpis tohto článku " moja mama dobre varí " tak by si väčšina z vás povedala " no a čo je na tom, veď aj moja a neni na tom nič neobvyklé " !
Snáď tu nebolo takýchto článkov priveľa, ktoré poukazujú na to ake sú nadpisy dôležité, aby ste ma hneď nezaraďovali medzi "ofce" . A keď sa to stane tak pôjdem asi za mojou mamičkou a normálne sa vyplačem ako to robím každú stredu keď sa vrátim z pedikúry, alebo keď mi niekto povie, že som tlstý :) !
Váš nový bloger "blázen z tt" !

Jozef Dian

Jozef Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nenávidený aj oblúbený študent fakulty masmediálnej komunikácie v tt a budem oblúbený aj nenávidený tu ! :) teším sa s vami ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu