reklama

Bulharská P !

Keď som sa so svojim bru vybral na dovolenku do Bulharska tak som ani náhodou nečakal akú (keď sme boli maldší a sprostejší , tak sme tak hovorili učitelkám ) tam stretneme! Len tak na ulici doslova a do písmena kričala !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Takže ľudkovci moji drahí, to ste ešte nezažili ale je to pravda. Toto sa vám može stať asi len tak na ulici kde sa pohybujú "devy lahkých mravov" a aj to by asi musela jedna z tých dievčat na vás vybafnúť so zdvyhnutou sukňou. A to by nemusela byť vôbec sranda.......Veď si to len predstav ako si vlažne kráčate po vlhkej ulici, vaša postava sa odráža na pekne umytom chodníku a v tom zbadáte vedľa svojej zákernej postavičky nejakú ešte hnusnejšiu ako ste vy a nahrubo vám otrčí to čo je zakázané mládeži...
pfuj
No ale to som odbočil od témy, aby som navodil náladku, každému inú, lebo ak si to začne predstavovať niekto až moc počestný tak ...Frčali sme si len tak ulicou, bol to náš úplne prvý deň v Bulharsku a museli sme si očumnúť čo to tam ako chodí. Po koľko lovov tam dávajú nejaké dobré žraso..Teda jedlo! A len keď v tom zbadáme na rohu jednej najfrekventovanejšej ulici to čo sme si patrične vychutnali smiechom. Sama si tam odpočívala ako taká malá prefíkaná lastovička na jednom z tých trápnych elektrických drôtov čo nám zabezpečujú ENERGIU do žehličiek! Bola to ona! Veľka ako svet a modrá! PI*KA! Tá potvorka si tam normálne označovala a dokonca sa hrala na znak prvej bulharske investičnej banky! No a neodfotli by ste sa s ňou? Ja som si to rozhodne nenechal ujst ale boli tam aj skutocne PI*KY, ale s tymi keby ste sa chceli odfotit, tak skor ako by ste stihli povedať to otrepané a hnusné slovíčko sýýýýýýýýýýýýr, ošmekla by vás aj o vaše posledné "osrané" slipy! A to si rozhodne nerobím z vás srandu! Alebo by si vas ona odfotila s foťákom, ktorý týpla nejakámu nevedomému turistovi ako bol môj kamarát, ináč fajn borec.! Týmto chcem pozdraviť Rada a všetkých ľudí čo vymysleli mobilné telefóny s fotoaparátom :) !
A na záver aj všetkých tých čo sa bavia a len tak nečumia do tupých slovníkov!

Jozef Dian

Jozef Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nenávidený aj oblúbený študent fakulty masmediálnej komunikácie v tt a budem oblúbený aj nenávidený tu ! :) teším sa s vami ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu