reklama

No a čo !

A to mi chcete povedať, že sa ešte nikto neposral? Ja jedine keď som bol malý, teraz sa mi to ešte nepodarilo a to to skúšam denne. Asi niečo robím zle !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Sú ľudia čo dávajú do gatí častejšie ako malé deti, akože zas ja nie som taký, to nie! A nechcem teraz ani urážať tých, čo majú problémy so sraním! Ja len chcem, aby ste si predstavili starého vajgla, týpka, šéfinka, čika, machra, alebo hovorte mu pre mňa za mňa aj kaper, ako si nasere do gatí! Nie naschval, že: "pozri čo dokážem" a vysere sa pred vami,tak to nemyslím! Len jednoducho chcem povedať, čo sa mi stalo!
Opíšem vám to v takom normálnejšom postoje lebo verím, že to budú čítať aj makači, čo doma sedia celý deň a čumia do neviem akých všeliakých p*čovín!
Moja story spočíva v tom a je to krátke, že keď som bol v nemenovanom štáte s kamarátom, tak sme sa tam zoznámili s 2 slováčiskami ako repy! Fakt to boli úplne normálni machráči, s ktorými sme si rozumeli, ale prekvapilo ma, keď nám povedali svoj vek a ich zamestanie. Ostali sme trošku zarazení! No a bodaj by nie , keď boli o 10 rokov starší od nás a ešte k tomu vysoko postavení ľudia. Tak sme si vyrazili s nimi na jednu pohodovú diskotéku! Keď mi jeden po chvíli oznámil, že sa musí ísť jednoducho povedané " vyšťať", išli sme s ním lebo po niekoľkých pivách sa chcelo aj nám! Keďže nie sme teplí, tak sme to nezaparkovali hneď pri ňom ale pekne sme sa rozmiestnili pri stene drahého hotela! Keď len v tom začujeme strašnú ranu! Pozreme sa na seba, potom naňho lebo sme vedeli odkiaľ to prišlo! Ten náš kamarát sa normálne pri čúraní posral a jedine čo nám na to povedal bolo suché: "no a čo" ! A teraz môžte všetci čo to čítate hádať ako sa zachoval po tej rýchlej sračke! Vyzliekol si nohavice, dal dole osrané slipy a šiel s nami ďalej na diskotéku. Verte mi, že sa mi moc nechcelo pri ňom pohybovať, ale čo som mal spraviť? Posrať sa aj ja? Jasné, že som si tam nenaložil do trenek, ale slušne sme ho požiadali nech niečo so sebou urobí. Keďže mal vychovanie, tak sa šiel do hotela umyť a potom sa vrátil a pokračovali sme v popíjaní pív z tej nemenovanej krajiny! Jedine čo som vám tým chcel povedať je, aby ste sa nehanbili, keď si našrotujete do svojich popi nových gamaší za posraných 4,50 sk! Proste stalo sa to aj vysoko postavenému mužovi a nehanbil sa za to ako ani ja sa nehanbím za to, že som napísal tento hnusný článok, pre všetkých super blogerov a novinárov !

Jozef Dian

Jozef Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nenávidený aj oblúbený študent fakulty masmediálnej komunikácie v tt a budem oblúbený aj nenávidený tu ! :) teším sa s vami ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu