reklama

ÁÁÁNO !

Ale áno! Je to tak ! Len niektorí jedinci to radšej nepovedia !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Kráčam si našou rozd*banou ulicou a v ruke si držím svoje sklené oko. IDYLKA ! Hovno idylka, blvať sa mi chce ako všetkým čo ma stretávaju a hnusí sa im to! Hnusí sa im to ako to že musia každé ráno vstávať do školy a počúvať zasrané žvásty a keď povedia k tomu niečo nemiestne tak sa im vyhrážajú detskými *ičovinami ako sú poznámky. Tým ostatným čo nechodia každé ráno do školy sa to hnusilo ako ich drahé polovičky ktoré vidia bohužial každé rano pri sebe a cítia ako im smrdí z papule a boja sa im to povedať lebo ráno je každý nasratý na to že je d*bnuté ráno a musia sa *ebať do roboty kam sa im nechce lebo hovno platia. Ak som iekoho netrafil úplne presne tak poviem že sa to niekomu hnusí viac ako to že je dosraný napísať na blogu jednu nadávku lebo je to neslušné aj keď sa im to hodí do článku viac ako to priteplené slovíčko ktoré použili. Trebárs ako je "buxanto " !
No tak som si kráčal tou našou ulicou celou roz*ebanou lebo naši cestári sú úplne múdre hlavičky a rozmýšlal som kam sa vyberiem. Každý ten zasratý ksicht ktorý šiel oproti mne a čemeril sa ako detská tvár keď si lízne z citrónu mi povedal niečo iné. Nerozprávali sa somnou doslovne ale bolo to na ich čaptých ksichtoch z ktorých kričala namyslenosť vidieť. Tie pri.....éééé ksichty !!! Niektorí sa len tak na mňa usmievali a robili si z toho *iču ako keby som mal oko v normále a v ruke držal P.I.M.P.ongovú loptičku! Nerozmyšlať nad tým ani nad touto zasranou generáciou som si povedal. Keby som mal oko v normále tak by mi ho nejaký malý hajzel vyklal s maminým vykosťovákom len preto že mám nové tenisky a ten hajze všetky prachy pregembloval. SRAŤ IM NA HLAVY ! Všetkým tým čo si myslia že môžu a pri tom nemôžu a nestačí im to čo majú a chcú viac a nemôžu mať viac lebo na to nemajú a keď chcú tak si to zoberú lebo ak sa im to nepodarí zobrať normálne tak si to zoberú bez kože na tvári alebo bez chrbtovej kosti alebo ak by sa im to nepodarilo alebo páčilo tak si zavolajú ešte a ešte a ešte a ešte jednú partu čo nosia pri sebe mamine vykosťováky a varechy a potom si až začnú myslieť to čo si myslia keď si pozrú neajaký *uzerantský film s Bruceom Wilisom alebo tým guvernérom Californie ako sa pochytajú za ruky a porazia celý svet s gumipuškami !

Jozef Dian

Jozef Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nenávidený aj oblúbený študent fakulty masmediálnej komunikácie v tt a budem oblúbený aj nenávidený tu ! :) teším sa s vami ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu