reklama

Neublížil som nikomu...

Proč? Proč? Proč? Ptám se Irenko proč? ..........Prečo? A čo sa vlastne stalo keď sa pýtam prečo? Stalo sa to že človek ako ja nemôže mať zverejnené svoje články !!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

je to úplne jednoduché! keďže ja ako osôbka ktorá nemá rada zapadanie do davu medzi...dajme tomu názov ovečky z čoho vyplýva že nedokážem písať " bludy" ako sa tu po väčšine ukazujú nemôžu byť moje články uverejnené na www.blog.sme.sk ale iba na mojej www.dian.blog.sme.sk a ak by náhodou moje prsty napísali ešte nejakú sračku, tak mi môžu zrušiť aj to.....takže v hlbokom žialy vám oznamujem s bolesťou pri srdci že koprcovolokovinomuloviny ako som písal už nemôžem.......vďaka mojim priatelom ktorí stoja pri mne a ponúkli mi svoje rameno aby som mal kam uložiť svoje krokodílie slzy sa dávam pomaly a iste dokopy a verím že "čo bolííííííí to prebolííííííííííí" a moja ranená duša sa zahojí rýchlosťou akú svet ešte nevídal a bude spatrená až v okamihu keď sa opäť usmejem a začnem znova žiť......plačem nariekam trápim sa ako malé dievčatko ktoré sa stratilo na hodoch vo vedlajšej dedine lebo jeho mamička si išla tresknúť 3 deci burčiaku......nevidím na monitor pre moje uplakané oči slzy mi kvapkajú KVAP KVAP KVAP a padajú strašnou rýchlosťou na klávesnicu ktorá je rozmočená ako záchodový papier na verejnom hajzly v dolných horných bukvičároch ......za porozumenie vám ďakujem a verím že ešte ostanem s vami a budem pisať jemnejšie veci ako doteraz....ak mi ponechajú blog tak budem do článkov vrážat všetky city čo vo mne vrú budem milý na zvieratká a k starým ľuďom taktiež a nemôžem zabudnúť ani na mojich oblúbených blogerov...ĎAKUJEM

Jozef Dian

Jozef Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nenávidený aj oblúbený študent fakulty masmediálnej komunikácie v tt a budem oblúbený aj nenávidený tu ! :) teším sa s vami ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu