reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Dian

Jozef Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som nenávidený aj oblúbený študent fakulty masmediálnej komunikácie v tt a budem oblúbený aj nenávidený tu ! :) teším sa s vami ! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Neublížil som nikomu...

Jozef Dian

Neublížil som nikomu...

Proč? Proč? Proč? Ptám se Irenko proč? ..........Prečo? A čo sa vlastne stalo keď sa pýtam prečo? Stalo sa to že človek ako ja nemôže mať zverejnené svoje články !!!

  • 8. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 500x
  • 1
No a čo !

Jozef Dian

No a čo !

A to mi chcete povedať, že sa ešte nikto neposral? Ja jedine keď som bol malý, teraz sa mi to ešte nepodarilo a to to skúšam denne. Asi niečo robím zle !

  • 5. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 030x
  • 15
Bulharská P !

Jozef Dian

Bulharská P !

Keď som sa so svojim bru vybral na dovolenku do Bulharska tak som ani náhodou nečakal akú (keď sme boli maldší a sprostejší , tak sme tak hovorili učitelkám ) tam stretneme! Len tak na ulici doslova a do písmena kričala !

  • 3. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 4
Bitka počas prednášky na VŚ

Jozef Dian

Bitka počas prednášky na VŚ

Tak tomuto neuveríte, čo sa v dnešnej dobe deje na vysokých školách!

  • 2. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu